lunedì 23 marzo 2015

N°4 I tovaglioli



Sul nostro tavolo non possono certamente mancare i tovaglioli. Loro completano tutta la decorazione, aggiungono morbidezza e danno una sensazione di caldo.
Lo so, lo so, sul mercato i tovaglioli sono tantissimi... ma tanto noi facciamo tutto quindi anche questi tovaglioli possiamo farli da soli. Inoltre è molto bello e divertente. È necessario prendere dei semplici tovaglioli di cotone o tessuto e fare i tovaglioli da soli; prendere carta di trasferimento, che si può acquistare nel negozio di prodotti per l’ufficio, una stampante a inchiostro e ferro da stiro.
io ho usato il sito
The graphics fairy dove ho trovato i disegni (la farfalla decorativa è mia e fa parte del mio logo), ho stampato questi disegni sulla stampante a inchiostro (se ci sono iscrizioni nel grafico si deve ricordare di fare un immagine speculare sul computer), le incollo a caldo utilizzando un ferro da stiro.
Ogni semplice tovagliolo si trasforma incredibilmente e si può davvero fare un sacco di questi tovaglioli per ogni occasione - una bella idea per un regalo.
Tanti saluti

* * * * * * * * * * * *

Na naszym stole nie może zabraknąć również serwetek. Dopełnią całą dekorację, nadadzą miękkości i ocieplą całość.
Wiem, wiem, na rynku serwetek do wyboru do koloru... ale skoro robimy już wszystko same więc i te serwetki damy rade zrobić. Poza tym niezła to frajda, zabawa na całego. Trzeba zaopatrzyć się w zwykłe bawełniane serwetki gotowe lub materiał i zrobić samemu serwetki oraz w papier transferowy, który można kupić w sklepie biurowym, drukarkę atramentową kolorową i żelazko.
Ja skorzystałam ze strony The graphics fairy , gdzie znalazłam gotowe wzory (ozdobny motyl jest mój i jest częścią mojego logo), wydrukowałam je na drukarce atramentowej, (jeżeli są napisy na grafice to trzeba pamiętać o zrobieniu odbicia lustrzanego w komputerze), przykleiłam na gorąco za pomocą żelazka i gotowe.
Każda zwykła serwetka zmienia się niesamowicie i można naprawdę zrobić mnóstwo takich serwetek na każdą okazje – świetny pomysł na prezent.
Pozdrawiam

7 commenti:

  1. Łał świetny pomysł! Muszę kiedyś go wykorzystać i stworzyć swoją własną indywidualną serwetę :))))

    RispondiElimina
  2. Ale pięknie wyglądają te wiszące wazony. Tak sobie teraz pomyślałam, że pięknie wyglądałoby to w oknie, chyba sobie takie stworzę, bo akurat szukałam czegoś takiego :)) Serwetki dodadzą tylko klasy świątecznemu stołowi!
    Pozdrawiam

    RispondiElimina
    Risposte
    1. A wiesz że to laboratoryjne menzurki?;) podpowiedziałaś mi niezły pomysł! Dzięki i pozdrawiam

      Elimina
  3. Ciao!
    Davvero davvero belli.. adoro questa tecnica..
    Il risultato è davvero ottimo.
    Un saluto e buonissima giornata

    RispondiElimina
  4. Belli questi tovaglioli, sicuramente da provare, tanti saluti, Lory

    RispondiElimina
  5. Piękne. Jak będę miała nową drukarkę, to na pewno się pokuszę.

    RispondiElimina

Restyling del Blog