domenica 29 novembre 2015

Beautiful day !




“… It’s a beautiful day, the sky falls
And you feel like it's a beautiful day
It's a beautiful day
Don't let it get away…”

“… See the world in green and blue
See China right in front of you
See the canyons broken by cloud
See the tuna fleets clearing the sea out
See the bedouin fires at night
See the oil fields at first light
See the bird with a leaf in her mouth
After the flood all the colours came out

It was a beautiful day
A beautiful day
Don't let it get away

Touch me, take me to that other place
Reach me, I know I’m not a hopeless case

What you don't have you don't need it now
What you don't know you can feel it somehow
What you don't have you don't need it now
You don't need it now, you don't need it now
Beautiful day …”





16 commenti:

  1. No to pięknego dnia Aniu :) Kwiaty cudne, uwielbiam!!

    RispondiElimina
  2. fiu,fiu, ale mamy humorek wysmienity :-)
    Buziaki Aniutku :-*

    RispondiElimina
  3. Dzięki dziewczyny!!! Takie niespodzianki robi mi mój osobisty mąż!!!! Wczoraj rano wstaje i takie cornetto na stole na mnie czeka, no nie mogłam sie powstrzymać i zrobiłam fotkę! Rogala na buzi mam do dzisiaj! A dzisiaj takie kwiaty ( i moje ulubione tulipany) to jest naprawdę piękny dzień !!!! No nie powiem ile jestem po ślubie...... Ale bardzo dużo;))))))) życzę wam również takiego pięknego weekendu!!!!!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ania, to jest cudne, takie gesty, prawie nic nie kosztują a dają tyle dobrego :-) Fajny musi być z niego facet :-)
      Buziaki dla Was

      Elimina
    2. Dziękuję ci bardzo!:)))))) buźka odbijana!!!!!

      Elimina
  4. U mnie jest pochmurno. Ale jak zobaczyłam Twoje zdjęcia, to mi się uśmiech na twarzy pojawił. A mrok rozjaśnia blask świecy adwentowej. Wszak dziś pierwsza jego niedziela. Uściski.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Chciałam żeby uśmiech udzielił sie innym, mogłam dodać wiele innych zdjeć ale to był post spontaniczny, zero obróbek! Tak ,dzisiaj pierwsza niedziela adwentu, nie mogę doczekać sie świąt, w tym roku, dla mnie ,będą magiczne !!!!

      Elimina
  5. No to miłego .....teraz to już wieczorku:)))Fajnie jak w związku nadal jest ten żar:)))
    Pozdrawiam

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Jest Gosiu ,jest!!!!!to moja miłość życia ( oczywiście konkuruje z moja miłością- synem:))))))

      Elimina
  6. Aniu, piękne zdjęcia i oczywiście od razu nabrałam ochoty na kawę (to już choroba - nie muszę poczuć, wystarczy, że zobaczę)!
    Tyle radości życia sączy się z tych obrazów ... no, ale po tak pięknych gestach o poranku, dzień po porostu musi być piękny! :-)

    RispondiElimina
  7. Taki poranek to ja rozumiem :) I jeszcze w Italii :))
    Piękne kwiaty i z pewnością smaczny rogal :)
    Pozdrawiam ciepło :))

    RispondiElimina
    Risposte
    1. I jeszcze pięknie słoneczko świeciło! Pozdrawiam

      Elimina
  8. ciao
    ho visto stamattina che ti sei aggiunta ai miei follower. ti ringrazio tantissimo. ho scoperto il tuo blog grazie al linky party: quando avrò un attimo di tempo tornerò a darci un'occhiata per conoscerti meglio
    buona giornata
    marta

    RispondiElimina
  9. Mi fai tanto piacere!!! Anche io ho scoperto il tuo blog grazie al link party:))))))

    RispondiElimina
  10. Pięknie i słodko :) Dolce Vita

    RispondiElimina

Restyling del Blog